ceciliar.blogg.se

GRS Kolv eller en KKC Kolv?

Publicerad 2017-12-08 15:57:00 i Allmänt,

Jag sitter här och funderar på om jag ska köpa en GRS Kolv eller en KKC Kolv och jag måste erkänna att jag har lite svårt att bestämma mig. Tror inte att det gör någon större skillnad egentligen och jag blir nog nöjd hur som helst men jag har alltid svårt att bestämma mig när jag ska köpa nya grejer. Det lutar åt en KKC Kolv för Blaser & Tikka T3 för jag funderar nämligen på att köpa en Tikka T3 också. Frågan är om man ska köpa ett Tikka T3 paket med ljuddämpare rakt av?
 
Jag är egentligen ganska nöjd med mitt nuvarande gevär om jag ska vara helt ärlig men det är ju alltid kul med något nytt inför säsongen. Man måste ju liva upp vardagen lite känner jag. Nu är det ju faktiskt så att jag har haft samma gevär i nästan fem år så det är hög tid att man köper något nytt känner jag. Pengar har jag ju så det är inte frågan om det.
 
Man kanske kan köpa en liten julklapp till sig själv det här året. Det ska bli kul att testskjuta det nya vapnet också. Det var ett tag sedan man provade att skjuta lite men jag hoppas att man inte har blivit allt för ringrostig.
 
Slutligen så måste jag dela med mig av den här häftiga bilden
 
Vilka häftiga horn! Det vore verkligen häftigt att jaga i Sydafrika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela